شناسهٔ خبر: 174145 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

اعلام آمادگی انجمن خیرین راه‌وترابری برای همکاری با دولت چهاردهم

انجمن خیرین راه و ترابری انجمن خیرین راه‌وترابری با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که آمادگی همکاری‌های لازم را با دولت چهاردهم در راستای توسعه بخش حمل‌ونقل دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیام انجمن خیرین راه‌وترابری در خصوص همکاری این تشکل با دولت چهاردهم شرح زیر است:

«اکنون که با یاری خداوند متعال و انتخاب مردم، در اوج هجمه‌های تبلیغاتی، تحریم و فشارهای اقتصادی و تلاش در ناامید ساختن جوانان و ناتوان کردن ملت ایران، دوره دیگر ریاست‌جمهوری آغاز و دولت جدید در آستانه استقرار است، انجمن خیرین راه‌وترابری در اجرای منویات مقام معظم رهبری با استمرار رویکرد غیرسیاسی، غیردولتی و غیرانتفاعی و در جهت همگرایی مردمی، با تکیه‌بر تجربیات ارزنده و مؤثر پیشکسوتان و خیرخواهان عرصه‌های مختلف حمل‌ونقل، آمادگی خود را برای تحرک بیشتر در مشارکت اجتماعی و مساعدت در توسعه اقتصادی کشور و همیاری با دست‌اندرکاران حوزه حمل‌ونقل در بخش خصوصی و عمومی اعلام می‌دارد.

امید است که بخش حمل‌ونقل به‌صورت مستقل و دور از جنجال‌ها و سوداگری‌های سیاسی، جایگاه مناسب خود را در حکمرانی باز یافته و نقش مهمی که این بخش در توسعه اقتصادی کشور دارد، به‌صورت تخصصی، حرفه‌ای و پویا قابلیت ظهور یابد.

اهداف مهمی که در سیاست‌های کلی نظام به‌ویژه در زمینه‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه هفتم پیشرفت ابلاغ شده است ما را بر این می‌دارد که تمام ظرفیت و توان خود را در خدمت و همکاری و همیاری با دولت جدید به کار گرفته و حداکثر امکانات داخلی را در بستر مشارکت مردمی برای توسعه بخش حمل‌ونقل به‌ویژه در نگهداری و بهره‌برداری مناسب از زیرساخت‌های موجود فعال سازیم.

خیرین راه‌وترابری در سراسر کشور همچنان خود را سپاسگزار نعمت‌های گسترده الهی دانسته و کمک به توسعه و نگهداری مناسب از زیرساخت‌های حمل‌ونقل به‌ویژه جاده‌ای و ریلی، بهبود و برخورداری عادلانه از ناوگان و امکانات حمل‌ونقل و افزایش ایمنی راه‌ها را مایه گشایش و فزونی برکات و از نعمت‌های مضاعف خداوند می‌دانند و از نثار مال و جان خود در این راه دریغ نخواهند داشت.

برای رئیس‌جمهور محترم و دولت جدید، توفیق در خدمت خالصانه به مردم عزیز ایران و پیروی از سیره پاک پیامبر اعظم (ص)، ائمه اطهار (ع) و شهدای اسلام را مسئلت می‌نماییم.»